Gamification øger salgsindtægter ved at øge kundeengagement og motivation gennem interaktive og belønnende oplevelser. Gamification er et godt værktøj til at øge tilmeldinger til din e-mail liste. I det du tilbyder dem at deltage i konkurrencen opsamler du deres e-mail adresse. Gamification er med til at indsamle vigtig kundedata omkring dine aktive kampagner. Så vil du kunne se hvordan kampagnerne performer. 15,000 besøgende / md. 50,000 besøgende / md. 300,000 besøgende / md. 15,000 besøgende / md. 50,000 besøgende / md. 300,000 besøgende / md. Priser er ekskl. moms. Tina Halkjær Jensen +45 29 90 25 43 eller ivan@sampedro.dk Lad os tage en snak om jeres digitale projekt, så vi sammen kan finde løsninger, der passer til dine behov.Fasthold engagementet fra dine besøgende ved gamification
Jeg anvender gamification til et bredt udvalg af virksomheder
Jeg har mange års erfaring med gamification samt udviklet min egen Gamification Marketing Platform. Denne erfaring giver mig en dyb forståelse for, hvordan de forskellige gamification marketing strategier til opsamling af leads fungerer bedst muligt og hvordan de implementeres og anvendes bedst.
Hvorfor benytte Gamification
Boost salget
Øg email listen
Kundedata
Typer af Gamification kampagner
Gamification abonnement
Lite
3.699 kr./md.**
Basic
3.899 kr./md.**
Pro
4.999 kr./md.**
Lite
4.699 kr./md.*
Basic
4.899 kr./md.*
Pro
5.999 kr./md.*
*Prisen er bindende og gældende for 1 måneder / **Prisen er bindende og gældende for 12 måneder (betaling årligt)
***Integrationer til Mailchimp, Campaign Monitor, Drip, Klaviyo og SimpleroHvad siger kunderne
Vi var i gang i løbet af kort tid uden behov for tekniske færdigheder. Efter den første kampagne så vi allerede resultater i vores besøgendes engagement. En anden positiv ting er Ivan – højt serviceniveau.
Marketing Manager, Hotel Oasia AarhusIvan Sampedro Staub
Jeg er altid klar på en snak