Identifikation af dine besøgende, hvorefter der ved denne identifikation bliver placeret onsite metoder så den besøgende bliver et lead. Højt engagement og aktivitet fra den besøgende som sker gennem spil i form af Lykkehjulet eller Skrabespil, hvilket giver en god performance. Den klassiske lead generering metode, hvor jeg bygger et microsite til dig ud fra dit brand og hvordan kampagnen skal opsamle leads på. +45 29 90 25 43 eller ivan@sampedro.dk Lad os tage en snak om jeres digitale projekt, så vi sammen kan finde løsninger, der passer til dine behov.Anvendelse af få centrale leadværktøjer
Jeg anvender få, men gode leadværktøjer til disse
Jeg har over 13 års erfaring med leadgenerering. Denne erfaring giver mig en dyb forståelse for, hvordan de forskellige metoder til opsamling af leads fungerer bedst muligt og hvordan de implementeres og anvendes bedst.
Jeg tilbyder leadgenerering i forskellige former
Identifikation
Gamification
Microsites
Ivan Sampedro Staub
Jeg er altid klar på en snak